9 June 2013

Wishlist - H&M Dress




Completamente apaixonada por este vestido! Estava a sair da H&M quando a minha mãe me chama e me mostra esta maravilhosa peça de arte! E de repente, já estava eu a jurar que ia voltar para o comprar :P 
Para mim as costas são uma das partes sensuais de uma mulher e eu adoro vestidos que realmente as permitam mostrar. Quanto à parte da frente, também é bonita, pena é eu não ter muito peito :P

I'm totally i love with this dress! I was leaving from H&M when my mother calls me and show me this wonderful piece of art! And I suddenly swear that I was going to shop it later :P 
For me, the back of a girl is really sensual and I love dresses that can show it. The front part is pretty too, it's a pitty that I don't have a lot of breast :P

B!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...